poniedziałek, 2 grudnia 2013

Kolory w bento na ponury grudzień

Nigdy nie przepadałam za początkiem grudnia. Te ponure, krótkie dni. Posępne, bezlistne drzewa kołyszące się na przenikliwie zimnym wietrze, zacinającym kłującą mżawką. Nie ma jeszcze śniegu, ale wilgotne chłodne powietrze nieprzyjemnie wślizguje się pod swetry i szaliki. Brrr. W takie dni staram się nie popadać zanadto w chandrę, poprawiają mi humor kolory, ciepła muzyka i dobra herbata. Ciekawa jestem jakie są Wasze sposoby na gorszy nastrój, podzielcie się ze mną, chętnie skorzystam!
W bento zatem dziś kolory:
sałatka: sałata lodowa, pomidor, papryka, kukurydza, cebulka perłowa i czarne oliwki.
kasza jęczmienna, jajko
Miłego początku tygodnia i całego grudnia! Mam nadzieję, że też nie poddajecie się złym nastrojom!

4 komentarze:

  1. Idealne kolory na dziś - u mnie też grudzień jeszcze mało grudniowy... Ale czekam już na święta i to mi poprawia humor. :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Grudzień to jeden z moich ulubionych miesięcy, dlatego zawsze czekam na niego z utęsknieniem :) ale w chwilach gorszego nastroju puszczam sobie świąteczne piosenki i staram się otaczać wszystkim, co ładne i ciepłe :D albo robię sobie plany dobrego samopoczucia i to jest naprawdę fajna rzecz :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. pysznie i kolorowo jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam po dłuuuugiej przerwie xD Mam chwilę czasu na imprezce u siostry, więc szybko coś naskrobię =D Taka kolorowa sałatka idealnie nadaje się na coraz bardziej szare dni =) A te jajka z kaszą wyglądają jak jakaś postać z anime... Tylko nie pamiętam którego!=P

    OdpowiedzUsuń

Cześć, uwielbiam czytać komentarze i na nie odpowiadać. Więc komentuj: