czwartek, 10 stycznia 2013

Kiwi nie dziwi

Dziś pudełko dla Męża pełne smakołyków:
jest ryż z furikake (nadal mam furikake od Magdy z Japonia Bliżej Bento), oraz koreczki z drobiowych kabanosów, sera gouda, ogórka i rzodkiewki:
jest też kącik owocowo warzywny z jabłkiem, marchewką i kiwi:
a kiwi nie dziwi, bo jest:
  1. smaczne
  2. zdrowe (witamina C!)
  3. ogólnodostępne (wszystkie markety jak leci, sklepiki osiedlowe i bazary)
  4. tanie (zwykle mniej niż 1 zł za sztukę)
  5. zielone (co, ze względu na utrzymanie różnorodnej kolorystyki w bento, nie jest bez znaczenia)
Pozdrawiam i życzę miłego czwartku! (już za chwileczkę, już za momencik, zaraz się zacznie, zacznie łikendzik :))))

24 komentarze:

  1. Kolorowo i zdrowo :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kącik owocowy kusi mnie teraz najbardziej :D I w ogóle mnie nie dziwi, że właściciel bento lubi kiwi! :D częstochowskie rymy, na początek dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nigdy nie próbowałam furikake - muszę wynaleźć gdzieś to cudo:) również miłego czwartku!

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku pięknie wygląda to pudełeczko:) po takim śniadanku od razu się ma więcej energii:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowo i smacznie. Doceniam kiwi, dlatego też często jest w moich pudełkach, np. dzisiaj. :) p.s.Świetna wyliczanka łikendowa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę wspaniały humorek mamy dzisiaj :)
    Piękne bento, aż sama nabrałam ochotę na kiwi ;)
    Rymy też świetne.
    Życzę miłego dnia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Może i nie dziwi, ale na pewno jest bardzo smaczne ;) I całe pudełko wygląda dziś przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie to musiało być dobre!
    Kiwi o tej porze roku jest pyszne:) Jeśli masz okazję posmakuj tzw. żółtego kiwi, ja od tygodnia przejadam cały koszyczek i jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko namierzę, to nabędę :) dziękuję za polecenie.

      Usuń
    2. A ja nie przepadam za żółtym kiwi, to które próbowałam było totalnie bez smaku.
      Istnieje też polskie kiwi (aktinidia ostrolistna), owoce są zdecydowanie mniejsze i łyse ;), ale to kiwi jest bardzo dobre (jadłam prosto z drzewa na działce rodziców)

      Usuń
    3. uwielbiam zolte kiwi, i wcale nie jest bez smaku, jest bardzo slodkie-moze jadlas niedojrzale??

      Usuń
    4. Nie jadłam ani żółtego ani polskiego, oba mnie intrygują.

      Usuń
  9. Takie bento lubię! koreczki sprawdzają się rewelacyjnie, a owoce zawsze mile widziane.

    OdpowiedzUsuń
  10. super:) i dużo ładniej u Ciebie na blogu:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piekne!!!
    A mąż jest pewnie w niebo wzięty mając takie samokołyki do pracy każdego dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak ślicznie to kiwi wycięte, że aż naszła mnie na nie ochota.. Dobrze że u mnie kiwi wszyscy znają i kochają, więc systematycznie zapasy są uzupełniane:D
    Na bento nigdy się nie mogę napatrzeć... Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam jak w bento przeważają jednak warzywa i owoce ^^. Żaden ryż i makaron nigdy tak do mnie nie dotrze jak micha pysznej owocowej mieszanki ;p. Co do kiwi to potwierdzam w zupełności! Pyszne, kolorowe, łatwo dostępne... Idealne do bento o każdej porze roku.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mąż wzięty w niebo - wniebowzięty a kolacja (obiadokolacja) przepyszna (czyli standardowo) :*

    OdpowiedzUsuń
  15. twoj mąśż to szczęściarz, pewnie jest zachwycony takimi pudełkami :)
    Marta@Co Dziś Zjem Na Śniadanie?

    OdpowiedzUsuń
  16. No wiesz... Każdy mąż/mężczyzna będzie zaraz chciał takie Bento przez Ciebie xP śliczne i takie kolorowe oraz pozytywne ^^
    Zakochałam się w koreczkach! Jak normalnie ketchupu zbytnio nie używam, tak tutaj... mmmm<3

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziewczyny jak namówiłyście swoich partnerów do bento? mój chłopak mówi, że wstydziłby sie z takim kolorowym pudełkiem pójść do pracy, że koledzy by go wyśmiali..

    OdpowiedzUsuń
  18. hmmm, pewnie to zależy od człowieka. Mój mąż się nie wzbraniał. Poza tym są eleganckie "męskie" pudełka - choćby takie męskie kolekcje w sklepie Bentomania: http://www.bentomania.pl/dla-mezczyzn-bento-box,c2.html
    A wg mnie przemawiać powinno pyszne jedzenie w środku tych pudełek. Myślę, że jak koledzy zobaczą smakołyki w środku, to wrócą do do domu i poproszą swoje partnerki o zrobienie podobnych.
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  19. Oooo...więc to tak trzeba kroić kiwi żeby się zmieściło! W układzie poziomym, a nie pionowym! Jak to dobrze, że weszłam na Twojego bloga, skończy się upychanie kiwi na siłę do pudełka :))
    Rety... jak tu pysznie! <3
    Pozdraw..mniam..mniam.

    OdpowiedzUsuń

Cześć, uwielbiam czytać komentarze i na nie odpowiadać. Więc komentuj: