piątek, 6 grudnia 2013

Sushi Kushi w bento

Wczoraj miałam okazję być na fantastycznych warsztatach zorganizowanych przez Sushi Kushi. Sushi Kushi to sushi z dowozem do klienta w Łodzi. Nie mają restauracji, ale można u nich zamówić przepyszne zestawy. Niedawno Sushi Kushi wprowadziło nowe smaki do swojego menu i z tej właśnie okazji zaprosiło między innymi mnie na degustację, wystawę fotograficzną, warsztaty robienia rolek oraz warsztaty fotograficzne. Efekt moich prac znalazł się w dzisiejszym bento, wszystko było tak pięknie spakowane, że już nawet nie musiałam przekładać do swojego pudełeczka:
To są rolki wegetariańskie - z dynią, z marynowaną rzepą, ogórkiem wasabi, serkiem Philadelphia i z grzybami shiitake.
Natomiast na samych warsztatach degustowałam i degustowałam i wszystko mi smakowało:
Najbardziej smakowały mi: vegetarian futomaki (z grzybami shiitake w tempurze, awokado, ogórkiem, szczypiorkiem i ostrym sosem majonezowym), hosomaki shiitake (z marynowanymi shiitake i serkiem Philadelphia) i Grilled Toro Uramaki (z tuńczykiem grillowanym w sosie teriyaki, ogórkiem, kampyo, rukolą i ostrym sosem majonezowym). Pyszności! 
Poza sushi była również strawa duchowa, czyli zdjęcia o tematyce sushi (zdjęcia Dominiki Tępińskiej), z których urzekło mnie najbardziej to (tu akurat na pocztówce, którą sobie wzięłam na pamiątkę):
Ja czuję się zachęcona nowym menu Sushi Kushi, Was też zachęcam :)



5 komentarzy:

  1. Świetna sprawa takie warsztaty. A sushi bento super! Mniam, narobiłaś mi smaka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam sushi a twoje wyglądają ślicznie i apetycznie :) Pozdrawiam mikołajkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj bardzo chciałam tam być ale się nie udało ... ja swoje sushi i bento cały czas szlifuję w domowym zaciszu żeby za jakiś czas pochwalić się co już umiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Było bardzo sympatycznie i apetycznie! ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć, uwielbiam czytać komentarze i na nie odpowiadać. Więc komentuj: