piątek, 31 maja 2013

Bento z ziemniaczanymi krokiecikami

Dziś do pracy. W pracy bento. A w bento ziemniaczane krokieciki:

biały ryż, ziemniaczane krokieciki, cukinia, marchew i pomidor koktajlowy.
znowu krokieciki, marchew, ogórek, oliwki i pomidorek.
A ziemniaczane krokieciki zrobiłam tak:
Ugotowałam 4 ziemniaki z połową marchewki. Zmiksowałam je z gałką muszkatołową, pieprzem, ziołami prowansalskimi i jajkiem. Do masy dodałam płatki owsiane aż masa się zagęściła. Wyłożyłam ją na płaski talerz (ale można też do foremek na muffinki) i upiekłam. 

2 komentarze:

  1. Ciekawe takie krokieciki, mógłbym spróbować. W najgorszym razie to i tak dobre źródło weglowodanów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zainteresowały mnie krokiety:) ciekawie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń

Cześć, uwielbiam czytać komentarze i na nie odpowiadać. Więc komentuj: