poniedziałek, 5 listopada 2012

Jak zrobić listek z ogórka

Jak zrobić listek z ogórka nauczyłam się także na warsztatach od Oliko:
z umytego ogórka odcinam dość szeroki pasek skórki, wycinam z niego kształt liścia (migdałowaty kształt), a następnie czubkiem ostrego noża, a najlepiej skalpelem, nacinam na skórce kształty nerwów liścia. Następnie zdejmuję wierzchnią część skórki - ogórek wygląda prawie jak listek. 
U mnie listek z ogórka i kwiatek z pomidora (wycięty wycinanką Bentomanii) na sałatce z kaszy jaglanej (ma duuużo krzemionki) z ogórkiem i pomidorem. Kaszę ugotowałam w wodzie z dodanym ciemnym sosem sojowym, czosnkiem i ziołami prowansalskimi - nabrała lekkiego posmaku. 
W drugim pięterku u mnie owoce i warzywa:
marchew, brokuł, jabłko i ogórek. 
U Męża zestaw niemal taki sam, tylko pudełko inne:
Wspaniałego poniedziałku i miłego całego tygodnia!

7 komentarzy:

  1. Kolorowo, optymistycznie i pysznie! Miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosennie tak wygląda Twoje bento. Ślicznie i smakowicie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje bento pełne wiosennych akcentów. Szkoda, że za oknem tak szaro i deszczowo. Ale taki posiłek z pewnością od razu poprawia nastrój;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jesiennie i kolorowo, takie kolory mieszają się nie tylko w twoim bento, ale i w parku, który codziennie odwiedzam...:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny pomysł z tym listkiem! Kaszy jaglanej nigdy nie próbowałam, ale z pewnością stestuję jeżeli nadarzy się okazja. No i ta krzemionka...jeżeli mi to pomoże na paznokcie i włosy to chyba już za chwile ruszę po nią do sklepu! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Co prawda listka nie miałem, ale serduszko było przemiłe. Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń

Cześć, uwielbiam czytać komentarze i na nie odpowiadać. Więc komentuj: