wtorek, 12 maja 2015

Recenzja pudełka z Pysznapaczka.pl za 14 złotych + kod rabatowy dla Was

Pamiętacie mój post z przeglądem pudełek śniadaniowych do 50 złotych (tutaj link)?
Jednym z pudełek było pudełko z portalu Pysznapaczka.pl . W ubiegłym tygodniu dostałam od tegoż portalu do testów inne pudełko - trzykomorowy lunchbox za niecałe 14 złotych. Poniżej pierwsze wrażenie i promocja dla Was od Pysznejpaczki. 

Pudełko ma wymiary: 24,4 cm na 16,5 cm, jest wysokie na 5 cm. Jest więc duże - co może być wadą jak i zaletą: do małej torebki się nie zmieści, ale za to zmieści sporą porcję jedzenia. 

Na wierzchu pudełka jest osobny pojemnik z plastikowymi sztućcami. To jest super pomysł, bo osobne sztućce to problem, bo
a) nie wiadomo w co je spakować
b) często się o nich zapomina
A te są zawsze na miejscu. 
Z tym zawsze na miejscu w przypadku tego pudełka jest tak, że zdarzyło mi się, że plastikowa pokrywka od sztućców wypadła mi. Niestety, próbując ją mocniej wcisnąć zrobiłam to za mocno i plastik lekko nadpękł. Nadal jest cały, na zdjęciach pęknięcia nie widać, ale na żywo owszem. 
Drugi minus - naklejka, która jest na nowym pudełku po odklejeniu zostawia trudno usuwalny klej. 

Cała reszta jest na ogromny plus - 3 duże komory pozwolą spakować ogromną ilość jedzenia. Pudełko zamknięte:
i pudełko otwarte:
A w śroku: kiwi, jabłko, przepyszne babeczki (by Lawendowy Dom) i kasza z brokułami. 
Jutro dam znać czy pudełko jest szczelne i czy mam jakieś uwagi po pierwszym dniu użytkowania. 

Na Was czeka rabat specjalnie od Pysznejpaczki.pl 
Zobaczcie ile sprytnych i funkcjonalnych pudełek jest na tej stronie. 

Kod: BENTO2015 - wpisz go w koszyku i zatwierdź. Rabat nie obowiązuje dla produktów przecenionych i nie łączy się z innymi promocjami i rabatami. 
Ważny do 31 lipca 2015 roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć, uwielbiam czytać komentarze i na nie odpowiadać. Więc komentuj: