środa, 22 kwietnia 2015

5 pudełek śniadaniowych do 50 złotych - nowy przegląd

Od mojego ostatniego przeglądu miejsc, w których można kupić pudełka śniadaniowe upłynęło już dużo wody we wszystkich 19 łódzkich rzekach. Mimo to nadal jest to najczęściej czytany z moich postów. 
Pojawiło się wiele nowych sklepów, nowych i wyjątkowo praktycznych pudełek śniadaniowych. Asortyment zwiększył się znacznie. Ograniczeniem wydaje się być tylko cena. I ja w dzisiejszym przeglądzie właśnie zrobiłam ograniczenie cenowe - do 50 złotych za pudełko. Przegląd znajdziecie pod zdjęciem:


1. Lunch box trzykomorowy 4w1 kwadratowy (pojemnik+widelec+nóż+pokrywka) - 13,99 zł

Producent: BramliSlep: Pysznapaczka.plPojemność: 0,7 ml + 2*0,17 ml
via: Pyszna paczka


2. Lunch box dwupiętrowy (z łyżką i widelcem) - 20 zł

Producent: nie sprawdziłam
Sklep: Tiger
Pojemność: też nie sprawdziłam
via: Instagram
3. Lunch box dwukomorowy w komplecie z łyżko widelcem  - 24,90 zł

Producent: Tiross
Sklep: Tanie AGD 
Pojemność: brak podanej pojemności, wymiary: długość 25 cm, szerokość 15 cm, wysokość 6,5 cm. 
via: Tanie AGD
4. Lunch box Sałatka na Wynos - 39,00 zł

Dwupoziomowe przezroczyste pudełko z widelcem i nożem. Na samym dole jedna duża przegródka, na górze podzielona na dwie przestrzenie druga przegródka, dodatkowo w środku mini pojemniczek na sos. 
Producent: Sistema
Sklep: Twój Lunchbox
Pojemność: 1,1 l
5. Pudełko śniadaniowe Pszczółka - 49,00 zł

Ładny design przyciągający uwagę dzieci (są różne wzory - biedronka, piesek, sowa, małpka). Ma dużą przestrzeń i jedną zamykaną przegródkę w środku. 
Producent: Skip Hop
Sklep: Mamissima
Pojemność: 700 ml.

2 komentarze:

  1. Piękne pudełka, moim faworytem jest pszczółka od Skip Hopa. Szkoda, że najdroższa :) Ale przejrzałam też inne wzory i wszystkie są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pszczółka dla dzieci jest super, ale według mnie wszystkie mają świetną cenę do jakości i funkcjonalności.

      Usuń

Cześć, uwielbiam czytać komentarze i na nie odpowiadać. Więc komentuj: