czwartek, 14 maja 2015

Kotlety z cieciorki wg Lawendowego Domu

Jest taka strona Lawendowy Dom, z której przepisów korzystam nader często. Czemu? Bo wszystko jest zdrowe, w trakcie robienia jest łatwe a po przyrządzeniu jest pyszne! Wczoraj zrobiłam kotlety z cieciorki - nie falafele (co to jest falafel). Wyszły pyszne -  z chrupiącą złocistą skórką i miękkim aromatycznym wnętrzem. 
Kotleciki z cieciorki 
z moimi małymi modyfikacjami

1 szklanka namoczonej i ugotowanej cieciorki
1/2 szklanki fasoli czerwonej z puszki
1 jajko
2 łyżki płatków owsianych
1/2 pęczka natki pietruszki
1 ząbek czosnku (ominęłam, bo wiedziałam że będę chciała te kotlety brać do pracy)
1/2 łyżeczki garam masala
około pół szklaki kaszy kukurydzianej

Cieciorkę i fasolę zblendowałam z jajkiem i przyprawami. Dodałam posiekaną pietruszkę, płatki owsiane. Formowałam kuleczki i obtaczałam je w kaszy kukurydzianej. Kładąc na rozgrzany tłuszcz na patelni rozpłaszczałam je na placuszki. Smażyłam na złoto. Potem odsączyłam na ręczniku papierowym. 

Do tego był brokuł i pomidorki, a na deser owoce:
A Wy macie takie strony idealne? Podzielcie się!



3 komentarze:

Cześć, uwielbiam czytać komentarze i na nie odpowiadać. Więc komentuj: