środa, 11 marca 2015

Wiosna w bento i moje nowe ulubione ciastka jaglano kukurydziane

Hej, hej, Muminki! Czujecie już w brzuszkach wiosnę? Bo ja i moje bento tak :)
A przepis no moje nowe ulubione ciasteczka z kaszy jaglanej i mąki kukurydzianej przeczytacie dalej.

Moje nowe ciasteczka wyglądają tak:
a robi się je tak:
100 gr kaszy jaglanej (surowej)
200 gr mąki kukurydzianej
1 jajko
1 jabłko
1 banan
bakalie według uznania
aromat pomarańczowy (opcjonalnie)

Wszystko trzeba dobrze wymieszać. Masa powinna być wilgotna i kleista. Jeśli nie jest - to należy dodać więcej jabłka, lub jakiegoś płynu (jabłka, jogurtu, soku, mleka). Jeśli jest zbyt wilgotna - należy dodać odrobinę więcej mąki. Następnie formować ciastka w dowolnym kształcie i piec w piekarniku nagrzanym do 180 stopni. Około 15 minut, lub do zezłocenia. Ciastka powinny być wilgotne w środku a na zewnątrz chrupiące. 
Mnie ten aromat pasuje tam wyjątkowo dobrze. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć, uwielbiam czytać komentarze i na nie odpowiadać. Więc komentuj: