środa, 19 czerwca 2013

Posiłek w pudle 16 - Podróże małe i duże

Dziś tematem akcji Posiłek w pudle są podróże, te małe i te duże. Ja podeszłam do tematu od strony tych skromniejszych podróży, czyli podróży do pracy lub szkoły. Czym Wy jeździcie po mieście? Ja jeżdżę rowerem, kiedy pogoda dopisuje. I bardzo lubię mój stary rower, choć zardzewiały i zdekompletowany. 
Kiedy nie dopisuje, jeżdżę tramwajem.

(a w pudełku jest kasza kukurydziana z groszkiem i białą fasolką)

Tu możecie obejrzeć wersje:
Magdy - Japonia Bliżej Bento - tu zobaczycie urocze małe stópki podróżnika
Oli - Zapiski Kulinarne Oliko - tu zobaczycie całą ziemię z samolotu :)

A Ty podejmiesz wyzwanie bento?
Jeśli się zdecydujesz, to masz dwa tygodnie by zrobić bento-interpretację tematu polskich smaków. Link do bloga lub bezpośrednie zdjęcie umieść na naszym Fanpage'u - link znajdziesz też po prawej stronie mojego bloga - po kliknięciu w logo akcji przeniesiesz się na profil facebookowy akcji. 

Pokaż światu swoje śniadanie! Nie możemy się doczekać, by je zobaczyć!

3 komentarze:

  1. Jak jest pogoda, to też jeżdżę rowerem. Obawiam się jednak, ze "bentowy" rower zapakowany na zwykły rower rozpadł by się w trakcie podróży po łódzkich ulicach i ścieżkach rowerowych ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację, nie dotrwał do lunchu, to znaczy koła się ostały, ale rama i kierownica wylądowały na ściankach pudełka :)))

      Usuń

Cześć, uwielbiam czytać komentarze i na nie odpowiadać. Więc komentuj: