sobota, 24 listopada 2012

Dziękuję

Kochani, dawno nie pisałam. Wiąże się to z moim komputero-wstrętem, który się ostatnio wzmógł wyjątkowo. Po pracy siadałam z książką, zamiast do komputera. Dlatego w tym tygodniu zdjęć naszych bento nie było, ale nadrobiłam zaległości czytelnicze. 
Ale dziś, w okolicach święta dziękczynienia (czwarty czwartek listopada) (nawiasem mówiąc przydałoby nam się takie święto, żeby sobie uświadomić jak wielu osobom powinniśmy podziękować i za jak wiele rzeczy powinniśmy być wdzięczni) chciałabym podziękować Wam wszystkim, obserwatorom i podglądaczom tego bloga. Bez Was byłoby bardzo smutno. Dziękuję za komentarze na blogu i za komentarze na facebooku. Dziękuję za to, że jesteście. 
Komputerowstręt chyba już mi mija. Jest szansa na więcej zestawów w przyszłym tygodniu. Do zobaczenia!

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za Ciebie i Twoje cudowne śniadania! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. to my dziękujemy za twoją poranną zapudełkowaną dawkę optymizmu:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. To my dziękujemy i czekamy na więcej postów :) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Na te zestawy czekam ^^. Każdy chyba czasem lubi odetchnąć od tej całej "wirtualnej otoczki" ;]. Ja również dziękuję, że mogę podziwiać twoje kulinarne wynalazki, bo wiem, że nie jest to zawsze łatwa "praca", a takie głodomory jak ja lubię sobie najzwyczajniej w świecie popatrzeć na dobre jedzenie ^^.

    OdpowiedzUsuń

Cześć, uwielbiam czytać komentarze i na nie odpowiadać. Więc komentuj: