środa, 17 października 2012

Bento Posiłek w pudle 4 - Kontrasty


Dziś wyzwanie pod tytułem Kontrasty.

U mnie czarno - biały ryż:
wesoło smutne jabłko:
słodkie jabłuszka prażone i słona babeczka curry
Tu możesz obejrzeć wersje tego wyzwania:

Podejmiesz wyzwanie?

Jeśli tak, to masz dwa tygodnie by zrobić bento-interpretację tematu zielonego. Link do bloga lub bezpośrednie zdjęcie umieść na naszym Fanpage'u - link znajdziesz też po prawej stronie mojego bloga -
po kliknięciu w logo akcji przeniesiesz się na profil facebookowy akcji. 
Pokaż światu swoje śniadanie! Nie możemy się doczekać, by je zobaczyć!

6 komentarzy:

  1. Jabłko mi się bardzo podoba, pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesoło smutne jabłko <3 Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, kolejne inspiracje! Dziś najbardziej podobał mi się pomysł na ryż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Two Faces Apple :) Zainteresowały mnie prażone jabłuszka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój mąż bylby chętny na taką nori szachownice:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym spróbować te prażone jabłuszka ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć, uwielbiam czytać komentarze i na nie odpowiadać. Więc komentuj: