sobota, 16 lipca 2011

Pyszna sałatka

Dzisiejszy urlopowy obiad z rewelacyjną sałatką. Bazą dla niej był ten przepis w portalu www.puszka.pl

Sałatka w moim wydaniu:
1. reszta sałaty lodowej
2. kukurydza z puszki
3. groszek z puszki
4. pomidory suszone z oleju

Sos:
1. koperek
2. łyżeczka oliwy
3. łyżeczka octu ryżowego
4. łyżeczka musztardy Specialite Kamis z czerwonym winem
5. jeden ząbek czosnku
6. łyżka jogurtu naturalnego

Reszta obiadu:
Ryż brązowy, fasolka zielona i galantyna z mięsa mielonego (z tego przepisu na www.kotlet.tv, w mojej wersji użyłam jedynie cynamonu, zamiast podanych tam przypraw)
Na prawym talerzu cukinia i fasolka.

11 komentarzy:

  1. smacznego urlopowania ci życzę (i mężowi jeśli urlopuje z tobą:) - widzę że zaczyna się nieźle:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny przepis! Życzę udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę wypoczynku pełną gębą! Albo z pełną gębą - jak już wolicie.;)
    A sałatka pierwsza klasa, mimo, że niebentowa.:)
    Nawet nie wiedziałam, że jest coś takiego jak musztarda z czerwonym winem...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sałatka! :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, fajnie widzieć u Was również coś niebentowego :) Pozdrawiamy serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic tu po mnie, sprawiłaś, że muszę biec coś zjeść ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię sałatki z kukurydzą.Pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, wiem, że właśnie szalejesz na urlopie, ale przyjmij proszę ode mnie nominację :)
    info tutaj. A jeśli się zgodzisz, to nie ma pośpiechu - sprawa poczeka do Twojego powrotu.. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. no właśnie, pani urlopuje a tu nagrony rozdają: ja też cię nominowałam do one lovely blog award, szczegóły tutaj:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też Cię wyróżniam w łańcuszku.

    OdpowiedzUsuń

Cześć, uwielbiam czytać komentarze i na nie odpowiadać. Więc komentuj: