niedziela, 31 lipca 2011

Miły powrót z urlopu

Powroty z urlopu raczej do miłych wydarzeń nie należą - wiąże się z nimi powrót do pracy i codziennych obowiązków. Niemniej jednak ten powrót był okraszony niespodzianką w postaci wyróżnienia mojego bloga w One Lovely Blog Award:
Wyróżniona zostałam przez (w porządku chronologicznym):
Pannę L. z bloga Posiłek Mistrzów - której pomysły na śniadanie zawsze poprawiają mi humor. Czytam z fascynacją i oglądam z niekłamanym podziwem i zachwytem każde zdjęcie - czerpię inspirację na przyszłe śniadanka. Inspiracje czekają na wykończenie kuchni, ale na pewno wypróbuję. Między innymi dzięki niej powróciłam do owsianek na śniadanie. 
Goh. z bloga Amku Amku - którą podziwiam za odwagę w próbowaniu nowych smaków i nowych przepisów. Lubię też czytać jej około kulinarne nawiązania, są dowcipne, nierzadko erudycyjne (zachęciła mnie do przeczytania m.in. Julio Cortazara - jestem w trakcie jego opowiadań, i nie był to zły wybór) i zwyczajnie interesujące.   
Jadalne / pijalne - bloga, co nieczęsto się spotyka, prowadzonego przez mężczyznę. Lubię go czytać, bo często jest to trochę inny punkt widzenia niż ten kobiecy, często są tu recenzowane ciekawe trunki, a i przepisy są niebanalne i (co dla mnie ważne) trafiają się także nieskomplikowane potrawy, które mogę również powtórzyć. 
Bardzo Wam wszystkim dziękuję. 

Zasady zabawy:
- skopiuj i wklej logo na swoim blogu,
- napisz o sobie 7 rzeczy,
- nominuj 16 (!?!?! - komentarz mój) innych cudownych blogerów (nie można nominować blogera, który Tobie przyznał nagrodę) - napisz im o nominacji w komentarzu,
- podziękuj i wklej link blogera, który przyznał Tobie tę nagrodę,

7 rzeczy o mnie:
1. Mam na imię Monika.
2. Mam wspaniałego Męża.
3. Bento, które przygotowuję dla siebie i Męża robię zwykle dzień wcześniej z pozostałości po obiedzie. Zajmuje mi to zwykle mniej niż godzinę. 
4. Bentem zaraziłam się po obejrzeniu tego filmiku
5. Przyznaję, że po przeczytaniu przepisu często go traktuję jako inspirację i rzadko stosuję się do niego ściśle. Wynika to nie z kreatywności, a z lenistwa.
6. Uwielbiam czytać książki. Raczej nie kulinarne, te kulinarne uwielbiam oglądać. 
7. Mam dwa inne blogi - Looking for beauty i Śpiące ptaszki. One powstały przed tym blogiem.

Do moich ulubionych kulinarnych blogów (One Lovely Blog Award) nominuję (w kolejności alfabetycznej):

Pozdrawiam wszystkich i wracam do blogowania. I jutro do pracy, niestety.

6 komentarzy:

  1. och, ale mi się miło zrobiło, po przeczytaniu tego posta:)))) dziękuję za miłe słowa:)))

    nie dziwię się że ten filmik tak cię zainspirował:))) sama mam ochotę zacząć! ale moje lenistwo pewnie i tak weźmie górę:/

    pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za wyróżnienie ;) Ściskam!! (ja jutro też niestety do pracy i mi nikt nie przygotuję takiego pysznego śniadania, jakie oglądam codziennie u Ciebie :) )

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi miło czytać takie ciepłe słowa na swój temat, dziękuję bardzo :) I cieszę się, że stałam się Twoją owsiankową inspiracją ;)
    Właściwie zawsze się zastanawiałam, o co tam naprawdę chodzi ze Śpiącymi Ptaszkami. Znajdujesz je przypakowo, czy tropisz uważnie, gdzie ptaszek dokonał żywota?

    Pozdrawiam cieplutko!<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Goh. - to mnie jest miło za każdym razem czytać Twoje posty.
    Agnieszko - ja dziękuję za Twego bloga! a co do śniadań, spróbuj sama siebie dopieścić ;)
    Asieja - cała przyjemność po mojej stronie
    Panno L. - ja jestem oszołomiona Twoimi pysznymi śniadaniami za każdym razem. Co do ptaszków -oczywiście, że ich nie tropię! Znajduję przypadkowo. Większość jest z mojego miasta, z Łodzi. Ale jak wyjadę i znajdę takiego gościa z innych stron, to też mu robię zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja z kolei powoli wracam do żywych z odrobiną optymizmu... dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć, uwielbiam czytać komentarze i na nie odpowiadać. Więc komentuj: