środa, 25 lutego 2015

Prażone ziarno sorgo - czyli pop sorgo

Kiedyś miałam papużki. Kupowałam im takie kolby z ziaren proso i sorgo. Uwielbiały je. Ostatnio w sklepie wpadło mi w oko sorgo. Na dziale dla ludzi. Kupiłam, w domu sprawdziłam, co z tego można zrobić.
Pierwsze wyniki dziś w bento:

Prażone ziarno sorgo robi się dokładnie tak samo jak prażone ziarno kukurydzy. Na gorący olej wrzuca się ziarenka. Ponieważ ziarenka sorgo są mniejsze niż kukurydziane to i popsorgo wychodzi znacznie mniejsze. Takie akurat mini do mini pojemniczka do bento. Ma lekki posmak orzechowy. Obok - jabłko i banan.
W drugim pudełku dodatki do kanapek - papryka, ogórek i pomidorki:
Miłej środy.

P.S. Będę dalej testować sorgo, ponoć można je gotować. Może robiliście już coś z tego ziarna i możecie podrzucić jakieś ciekawe przepisy? Chętnie poczytam w komentarzach :)

2 komentarze:

  1. mogłabyś proszę powiedzieć, w którym sklepie znalazłaś sorgo? :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć, uwielbiam czytać komentarze i na nie odpowiadać. Więc komentuj: