środa, 9 października 2013

Cukiniowe minipizze

Znalazłam na stronie The Comfort of Cooking przepis na przekąskę z cukinii a'la pizza. Też je zrobiłam, a część trafiła do dzisiejszego bento:

To zwykłe, zapiekane plastry cukinii, z sosem pomidorowym i lekko posypane serem i przyprawami. Następnym razem je udoskonalę - dodam też pomidorki i paprykę. Obok różyczki kalariora i natka pietruszki. 
A w drugim pudełku:
świeże daktyle (to będzie mój pierwszy raz, kiedy będę je jadła), muffiny z bakaliami i orzechy. Jedliście już świeże daktyle? Jak Wam smakowały?

6 komentarzy:

  1. Świetny pomysł - coś mi sie zdaje, ze jutro u mnie cukinia wyląduje w podobnej postaci. :) Muffinki brzmia pysznie, a daktyle lubię od czasu do czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, zjadłabym te kalafiorki :)
    Pozdrawiam
    Basia
    www.basinepichcenie.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię cukinię w cieście!
    A za daktylami samymi w sobie nie przepadam, dopiero jak je w cieście przerobię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na bento, a daktyle uwielbiam. Są mdłe i przesłodkie i właśnie za to tak je lubię. A już świeże, jeszcze z pestką są najlepsze :-) mlask, mlask :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, niedawno było śniadanie, a ja pod wpływem Twoich kompozycji robię się znów głodomorem :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj jak tu pysznie mmm uwielbiam cukiniowe pizze :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć, uwielbiam czytać komentarze i na nie odpowiadać. Więc komentuj: