piątek, 2 sierpnia 2013

Chwilowa przerwa i artykuł na Gazeta.pl

Kochani, chcę się wytłumaczyć z czasowej nieobecności - robimy remont w kuchni. Mniej więcej przez miesiąc nie będę mieć warunków ani na przygotowywanie ani na robienie zdjęć na bloga. 
Za to jak wrócę! Jakość się zdecydowanie polepszy, tym bardziej, że mam już tysiące pomysłów :)

A tymczasem odsyłam Was na mój profil FB - gdzie od czasu do czasu będę zamieszczać jakieś ciekawostki o bento, a także na portal Gazeta Zdrowie po kliknięciu w poniższy obrazek zostaniecie przekierowani do krótkiej informacji o bento, gdzie również mój blog jest wspomniany.

3 komentarze:

  1. Remontu kuchni zazdroszczę i nie zazdroszcze jednocześnie ;-) Jednak mam nadzieje, że szybko sie z tym uporasz i wrócisz, żeby robic kolejne "pudełka"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. artykuł jest bardzo ciekawy ^^

    OdpowiedzUsuń

Cześć, uwielbiam czytać komentarze i na nie odpowiadać. Więc komentuj: