niedziela, 12 maja 2013

Pojemniczki na żywność z Tchibo

Cudowną ofertę przygotowała firma Tchibo
Spodobała mi się od pierwszego wejrzenia. Mają dużo pojemniczków na żywność, część do przechowywania żywności a część ze specjalnym przeznaczeniem do jej przenoszenia w celu późniejszej konsumpcji (w pracy, w szkole lub na wycieczce). Wg mnie większość z nich nadaje się do bento. 
W poniższym przeglądzie kliknięcie na cenę przeniesie Was do sklepu Tchibo, do konkretnego produktu z możliwością zakupu. 
Zobaczcie sami:

4 przezroczyste (dobrze widać co jest w środku) pudełka zamykane szczelnie na klips za 39,95 PLN
2 zmyślne wieże na przekąski, do dowolnego skręcania - na jogurt, płatki śniadaniowe, na warzywa, owoce, oliwki lub na to, co nam wyobraźnia podpowie - 29,95 PLN
2 kolorowe pojemniki na kanapki, których można użyć nie tylko do kanapek. Ich dno i pokrywkę można dowolnie wymieniać, dobrze się myją. 29,95 PLN za dwie sztuki
Staropolskie "trojaki" w nowoczesnym wydaniu. Trzy hermetycznie zamykane pojemniki, połączone wygodną do przenoszenia rączką. 39,95 zł za cały zestaw

Wg mnie najbardziej bentowy zestaw z całej oferty. Teoretycznie przeznaczony dla dzieci (ma też małą łyżeczkę w komplecie), ja bym wcale nie była pokrzywdzona używając tego kompletu. W komplecie jest też podkładka z przyssawkami, która zapobiega suwaniu się pojemnika po stole. 39,95 PLN za całość
4 kolorowe mini pojemniczki na przekąski, równie dobrze dla dzieci jak i dla dorosłych. Kolorowe i w różnych kształtach. 4 sztuki za 29,95 PLN
Dla łasuchów pojemniczek na kawałek tortu. Od razu z widelczykiem. Nietypowy i ciekawy pomysł. 19,95 PLN za sztukę
Wszystkie te rzeczy są wykonane z tworzywa przeznaczonego do kontaktu z żywnością oraz można je myć w zmywarce. Poza tym na stronie Tchibo znajdziecie znacznie więcej pomysłowych artykułów do przygotowywania żywności, ułatwiających przechowywanie i uprzyjemniających gotowanie. Zajrzyjcie na stronę lub do stacjonarnego sklepu Tchibo!

10 komentarzy:

  1. Ten na kawałek tortu jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja sobie zakupiłam całą paczkę (ok. 20) pudełek w IKEI za ok. 20 zł. Nie mam tutaj dostępu do sklepu Tchibo, szkoda bo takie pudełko na tort jest super :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sklepy Tchibo to jedno z tych miejsc, których najbardziej brakuje mi w Al-Khobar.
    W Arabii Saudyjskiej nie spotkałem dotychczas dobrych i funkcjonalnych pojemników na żywność.
    W zamian za to w wielu sklepach owoce i warzywa są pakowane w torby przedłużające świeżość produktów o nawet kilkanście dni.

    OdpowiedzUsuń
  4. No i po co mi to było? Zajrzałam i musiałam kupić "Dwie Wieże" ;) Moim zdaniem idealnie nadają się do torby, bo jej niepotrzebnie nie rozpychają (niby można tradycyjny pojemnik umieścić na sztorc, ale wtedy cała zawartość traci urok...). Zaczynam testowanie od jutra :) Btw, pojemnik dziecięcy na żywo jest uroczy, ale jemu udało mi się oprzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Że też tyle ciekawych zestawów, pojemniczków i który teraz wybrać :D ?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten pojemniczek na tort wydaje mi się chyba ciut za mały ;-) hihihihi

    OdpowiedzUsuń
  7. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Cześć, uwielbiam czytać komentarze i na nie odpowiadać. Więc komentuj: