piątek, 24 maja 2013

Bento w domu?

Zdarza Wam się czasem pracować w domu? Jecie wtedy byle co, czy robicie sobie jedzenie jak do pracy?
A jeśli jesteście w domu i relaksujecie się z książką lub filmem, jecie chipsy czy robicie sobie coś ładnego i zdrowego do zjedzenia? Ja czasem mam ochotę się dopieścić i robię sobie bento w domu:

w środku sos jogurtowo musztardowy, a do niego :
zgodnie z ruchem wskazówek zegara:
ogórek, pomidor i rzodkiewka
jajko
brokuł, kalafior, cukinia i fasola czerwona
onigiri
jabłko i pomarańcza

Miłego piątku i udanego weekendu!

13 komentarzy:

  1. mniam... mam tylko takie pytanie: gdzie można zdobyć taki pojemniczek, który jest podzielony na kilka mniejszych części?? :D
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm, myśmy go sobie wypatrzyli w sklepie Mega Punkt, jest firmy zest (którą bardzo lubię za połączenie białego porcelitu / porcelany? z drewnem). Myślę, że można w wielu sklepach z wyposażeniem domu kupić podobne :)

      Usuń
  2. Cudny zestaw. Głodna się zrobiłam na jego widok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. natchnęłaś mnie ;) aż sobie zrobiłam takie domowe bento ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak jestem w domu, to jem same dobre rzeczy :)
    Problem jedzenia śmieciowego zaczyna się, kiedy nie mam na nic czasu.
    Czy onigiri da się zjeść rączkami "pałeczkarza-amatora"? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ oczywiście, można jeść niewprawnie pałeczkami - są duże i łatwo je chwycić. A do jedzenia palcami mają nawet mają specjalny pasek z nori - żeby palce się do ryżu nie kleiły :)

      Usuń
  5. Super pomysł i świetne wykonanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super :) już wiem co będzie na kolację :D

    OdpowiedzUsuń
  7. to nie bento to paleta malarska :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o ja! pieknie to wyczarowałaś i to tak po prostu, w domu, nawet nie do pracy - w takim razie podziwiam motywację:)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się to Twoje bento :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć, uwielbiam czytać komentarze i na nie odpowiadać. Więc komentuj: