poniedziałek, 28 czerwca 2010

Zestaw 5

Zestaw zatytułowany "Muchomory w lesie"


1. Kulki ryżowe - ryż ugotowany z curry - dlatego są lekko żółtawe
2. ogórek - jego skórkę ułożyłam w formie ździebeł trawy
3. koreczki z główkami muchomorów - kiełbasa krakowska, ogórek i rzodkiewka.


Proste i ładne. Nad estetyczną formą bento muszę jeszcze sporo popracować, ale już znam kilka ciekawych trików na ozdoby z warzyw.
Te muchomorki robi się bardzo prosto - ja akurat przecięłam każdą z rzodkiewek na pół i końcówką noża wycinałam małe kropki, nadziałam je potem na końcówki wykałaczek od koreczków i voila.
Oryginalny przepis każe każdą rzodkiewkę naciąć w połowie i zrobić biały trzonek grzybka. Powstaje w ten sposób cały grzybek, ale zostają resztki rzodkiewki niewykorzystane (można je wrzucić do surówki na przykład). W tym przypadku zrobiłam tylko kapelusze muchomorów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć, uwielbiam czytać komentarze i na nie odpowiadać. Więc komentuj: